Matcha ?

Brukar skriva lite om utrustning och så osv, men ärligt börjar det inte spåra ut lite nu ? allt ska matchas från topp till tå,  spö-boots-benskydd-stigbyglar osv. helt sjuukt fuult om man vill matcha detta i grön eller nån skrikig färg. Själv tycker jag utrustningen på hästen ska vara stilren, visst ska schabrak+luva matcha men inte mer, det ser bara dumt ut enligt mig!
Skulle gärna lagt upp en bild på dessa ekipage som har det så här men vill inte hänga ut nivet (:

Tycker jag är på gränsen att för mkt mathcning med blå stövlar-blåhjälm-blåväst-blåkavaj.
Förövrigt ska jag inte rida i pissvädret idag. I morron ska jag gymma ( ja ni läste rätt :O) sen är det laserdom och senare hem till Märta och fira hennes födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

menar du ngn speciell (A) känner mig lite träffad hahaahha xD

alla har vi olika åsikter ;D

2010-05-02 @ 18:30:27
URL: http://johannagrant.blogg.se/
Postat av: cassandra

fin blogg :)

2012-09-13 @ 15:41:30
URL: http://ryyttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0