konfa, present?

Har pratar lite om konfamationen, jag har beställt den klänningen jag la upp för nån dagsen :D och halsbandet som jag beställde tillverkas nu. Nice ^^ Nu är det skor som fattas och så ska jag slinga håret till nån härlig färg =)
Ska beställa foto med som vi kan skicka till släkten när vi bjuder in alla med ;D
Och vi har pratat lite om vad jag ska önska mig till konfa present med. Jag kommer ju få en språkresa till Malta med 2 kompisar, i 3 veckor i sommar ;D och moppekurs, moppe osv. Sen har jag och mamma pratat lite om en animo kavaj med(min pikeur scarlett tål ju inte vatten, men jag har ju bara haft den 1 år så det känns nästan lite onördigt med ny nuigen :P ), så jag kommer pengar till en sån (elle typ 4000-5000 tusen) så jag få bestämma vilken jag vill ha :D snälla mammi jag har :') 

visst är den fin ? =) jag vill ha en blå :)
+snygg
+vattentät
+fikeursydd

- sjuukt varm på sommaren!
-ALLA har den typ!
Hoppas jag får en, men det tror jag nog :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0