bloggar igen :)

Nu har jag min dator så nu blir det massor med update som vanligt :D
Tävlade X-mas i söndags, han kändes jätte konstigt och ville inte hoppa :( Han vägrade på första hindet ( LA) sen fick jag runt honom men det var inte på ett fint sätt "/ och vi vet att han inte är halt för vi har ju kollat upp honom. Och så har det varit innan styringe, vetlanda och nu i plönninge. Och vi har kommit fram till att det är nog när han är nyskodd, för han har ju överkänsliga hovben (han har haft en del skador där) och därför blir det jobbigt för onom när man klipper av tån. Det är våran teori och det låter väldigt rimlig. Så hoppar över tävlingem nästa helg och satsar på Åstorp sista helgen i maj. det blir min 3:e tävling i år... seegt men så är det !

Har ridit Tess massor nu! Vi funkar skit bra ihop, så ska börja tävla Cr och sen lokal :P Danido rider Annika, hon ger honom en riktigt grund för det har han aldrig fått... .Funderar på att skaffa en sommar ponny sen till sommaren som jag kan rida till meritera ponnyn och sen sälja =) Brukar ju ha det så, Silver och Tindra exempel. Fast Tindra hade jag ju lite längre :P

Har tagit bilder på stallet så de kommer ikväll!
ha en del att skriva om så nu kommer det bättre update :)
har även färgat håret så det kommer bild på det med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal är Tess? :))

2010-04-22 @ 10:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0