BILDBOMB DÄR JAG BOR :D

Här bor jag dårå, jag började ta en bild från vägen man kör in på,

Sen gick jag lite närmare..

framför mig så ser ni travbarnan(går på den nu!)

Här ser ni "ute stallet". Där kan 2 hästar gå in i sin box när de vill.

framför mig är travbanan och där ser ni även ridhuset :P (inte våran)

infarten till våran gård, dörrarna som är öppna är stall 1,2,3 =)

Här ser ni framsidan av huset.

schabrak, mååste städa -.-

benskydden ska vi inte prata om xD

Och här är mitt sadelskåp :P
fick inga bra bilder på just stallet men det kommer bättre bilder i morron hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur tvättar du dina ben lindor? Och hur ofta tvättar du dom?(:

2010-04-10 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0