Tretorn stövlar!


Jag använer tretorn stövlar och tycker dom har varit bra. Mitt första par gick sönder i dragkedjan, så super kvalitet är det inte. Jag tycker stövlar är vääldigt snygga och bekväma, många läderstövlar får man ofta skav av i början. Det har jag aldrig fått och andra jag känner som har tretorn säger samma sak ;) Stövlar jag tycker alla borde testa, klart värda priset! (3999 kr) Ibörjan när stövlen kom ut så var det många som var kritiska mot dem, men nu när man kommer på tävlingar så känns det som de flesta använder dom? haha, de röda stövlarna tycker jag skör sig om man inte har röd kavaj eller röd hjälm. Men alla har sina åskiter, det här är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0