Ridit 3 st idag :P

Red Danne och X-mas på förmiddagen idag. Danne var helt underbar! älskar honom när han går så bra, stadigt i form går lättt fram samtidigt som han är lätt att få tillbaks. Hoppträning för Claes på onsdag, rooligt! X-mas var också helt underbar. Han "föredrar" ju mest att gallopera så det finns inte så mkt att göra, de som har sett honom fattar vad jag menar... Men han "vilade" på varje steg och jag kunde länga tyglarna utan att rusar iväg. Tänk om det kunde vara så varje dag :)<3
Sen var jag på julbord så jag red Tindra i mörkret :P Hon var hur pigg som helst. Fick henne inte att skritta första varvet på travbanan. (1200 m) Men sen när hon blev trött så kunde jag samla henne lite. Blir graman nu denna veckan på henne! bara springer iväg och har huvet som en giraff. Måste klippa henne med men hon har blivit finare nu när Tova har haft henne :D Gillar ju ladddade hästar.
Sommarbild på X-mas :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0