Onsdag/Annika

Clinicen i går var bra! fick lite inspiration när det gäller olika övningar. Idag har jag inte gjort så mycket, först skola och sen red jag Danne. Red bara lite runt barnan. Annika red igenom honom igår så han hade lite träningsverk.

Annika är tjej på 22 år som rider min ena storhäst Quintess *tess* för att kemin mellan oss funkar inte så bra och tess behöver en "riktigt" utbildning. Tess är 5 år. Eftersom Danido inte har mycket muskler och är extremt bortskämmd så behöver jag Annikas hjälp att göra honom bättre ;) Så Annika rider Tess alla dagar i veckan och Danido 1-2 ggr i veckan. Annika har gått hippolog programmet på flyinge/strömsholm. Bild på Danido i ena stallet. (brukar ha honom i ett annat stall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0