OMG jag uppdaterar igen!

haha, har varit lite seg sen semesten (får skylla på det?? ) som för övrigt varit helt unerbar ;) Nästa gång vi åker dit ska vi tajma in så jag hinner ser fältävlan där, för det skulle tydligen vara värd att se på. Hästsporten där ( gran kanaria var det jag var på) är "helig" där så det är bara killar som rider där.

Nu har Danido fått upp sin kondis så ska börja träna för Claes igen :D så himla tråkigt att bara rida hemma utan att komma iväg >.<  Tränar för Claes Brudefors, tkr väldigt mkt om han träning. När jag tränar X-mas (gör det nästan aldrig) så tränar jag för Kris Kringstad, Kris har tränat X-mas sen flera år tillbaka. Men som sagt tränar inte honom så mkt. Om det krisar så rider jag över till Eamon Hickey om vi inte kan åka till Kris ( det är i malmö, 2,5 timmar från mej).

Puss och kram alla läsare / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0