Mässa&Tindra

Varit på gymnasium mässa idag i Halmstad. Jag och Nathalie var 1 nr av 6 som fick sjunga på scen xD hahha, pinsamt. Läste en del om hallands ridgymnasium och blir sjuukt sugen på det. Nån som vet om det är bra/dålig? :)
Tindra kommer hem i dag med. Ska bara ha henne några veckor nu när Tovas mamma ska ta A-licens så då hinner de inte med Tindra :P SKa tävla henne på lussehoppet.

Tinda
: Tindra köpte jag i somras. Hon har varit ett litet "projekt". Nu är 9 år och är 146 i manke och kommer från danmark. Blev inte riktigt som vi tänkte oss. För några veckorsedan lånade jag ut henne till Tova Bengtsson och lät henne tävla/träna henne :) och där har hon blivit jättefin och de har tävlat en tävling och det gick super :)<3 Tova kommer ha Tindra så länge hon vill för jag pallar inte "lokal biten" en gång till på ponny. bild på Tova å tindra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0