tävlingsutrustning

Min tävlings outfit!

Hjälm: JW, den gamla modellen.
Kavaj: Pikeur, scarlet.
Ridbyxor: JW
Ridstövlar: Tretorn
Handskar: roeckl
Tävlingströja: Kingsland, pikeur
sporrar: 15 mm mjuka kulor med glitter stenar <3

X-mas utsustning:

Träns: dyon
Sadel: prestige golden star
Sadelgjord: magplatta knigts
Stigbyglar: sprenger
Förbygel/martingal: treston
Benskydd: veredus carbon gel, eskadon
Schabark: Olika, RG, Anna S, kingsland(vitt), eskadon osv.
Övrigt: fårskinnspadd.
Här ser man lite, dock har jag ett annat träns där :P

Och Dannes kommer ser ut så här:

Träns: jacson med swarosviski pannband
Sadel: prestige paris D
Sadelgjord: magplatta, "totti"
Stigbyglar: marktodd
Schabrak: RG, mörkblått kingsland
Benskydd: Pro, men snart blir det veredus ;)

Nu vet ni min och hästarnas tävlings outfit ;)


/Emma

Kommentarer
Postat av: Alicia

Måste bara säga att jag älskar din ponny den e ju as fin :D

2010-12-23 @ 17:07:09
URL: http://nannaalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0