utvärdering!

Tävlingstest (Utvärdering) av tävlingsåret 2009

Svara på följande...

Ryttarens namn: Emma Jonasson
Född: -95
Klubb: Halmstad fältrittklubb
Gren: Hoppning
Jag tävlade: Tågerups Jumping X, tar inte med de andra hästarna.
Kategori/er: C
Klasser: LB-MsvB

Jag vann en...
LD
startade inte
LC startade inte
LB(lokal)startade inte
LB(regional) nej
LA nej, 2:a
Msv B nej, 3:a
Msv A kvalad till det med startade inte
Svår startade inte

Jag blev placerad i en...
LD startade inte
LC startade inte
LB(lokal) startade inte
LB(regional) ja
LA ja
Msv B ja
Msv A startade inte
Svår startade inte
Jag red en Clear Round: hmm, naje ;)

Så många tävlingar red jag(dagar): men jag venne :p
Så många meeting var jag på: varberg, vetlanda, åstorp typ ? :P

Så många rosetter fick jag: 3íngen anning!
Så många segertäcken vann jag: 0
Så många Globengehäng vann jag:
Jag vann en ny sadel: näää :P hur ofta får man de lix ? ^^

Jag var med i/på...
GP-ponnyn: nej
Baltic cup: nej
Ridsport ponny cup: ja
Globen kvalen: nej
Sveland cup: nej

Jag red i/på...
Scandinavium(gbg horse show): nej
Falsterbo(horse show): nej
Globen(Stockholm horse show): nej
Ryttarstadion i Stockhom: nej

Var du på någon annan känd anläggning och tävlade?
Svar:
njee, vetlanda.. när sm gick ? Helsingborg med :)

Dina mål för tävlingsåret 2009 var: kvala msvB, starta det och kvala msvA och få natinella placeringar!
Uppnådde du dem?: yeaas (y)
Dina mål fär tävlingsåret 2010: allt kan hända men starta msvA och kvala till SM :D
Något du ska tänka på som du gjorde fel under tävlingsåret 2008: hm, vet inte ? :P

LYCKA TILL PÅ BANAN 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0