Tisdag, bekännelser.

Några sanningar/saker ni inte visste om mig! :)
  1. Jag läser kissies, paow, foki och andra stora bloggar :D tycker dom är ganska ytliga men ändo roliga hahhaa-
  2. Min största rädsla är ormar, ush klarar inte av de :S
  3. Jag och Märta bestämde oss för att se på en skräck film, Children of the corn 1 men vi vågade bara se 20 min sen var vi så sjuukt rädda! men vi SKA se färdigt den så snart som möjligt =D men andra ord, jag är lättskrämd.
  4. Jag tycker om att åka skidor, gjort den varje år sen jag var 4 år typ eller ngt
  5. Jag använer smilisar heela tiden, tkr alla andra också ska göra det, blir så mkt roligare då! =D
  6. Jag är sämst i matte :S ligger precis på G.
  7. Jag är ganska blyg första gången jag ska träffa nån ny :S
  8. Jag tror inte jag hade ridit om det inte var för tävlingarna, måste ha ngt att träna för :P
  9. Jag är inte så anmälbildad "jag trodde det bara fanns kiniser i kina och i japan" marie " men Emma, det är ju japaner i japan..." hahhaha, ja ni fattar :P
  10. Jag vinner aldrig i spel eller på lotter :S
  11. JAG HATAR VINTER SÅ J*VLA MKT!
  12. jag är ganska slarvig när det gäller stavning som de flesta har märkt tror jag x)

Jag i matte xD

Tisdag i dag, inte hänt ett piss :S Danido har varit konstig så han får inte träna i morron, tränar Tindra ist. Torsdag så är det JULLOV =D=D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0