Tävling i dag

Tävling med Tindra idag, galet bra är hon :) Våran första tävling och allt :) När jag kom dit tänkte jag först "shiit" as mkt titthinder bara glitter och halm,skogs hinder osv :P inget bra för mej x) men Tindra var jättefin och vägrade inte :D Men rev 2 st i varje klass, mest för att jag inte fick ihop henne. Men hon gick överförväntan, målet var att komma runt. Hon är så himla bra att ha att göra med också, står som ett lamm på transporten, gnäggar inte, står still och hon är alltid glad. Så skulle alla hästar vara!  Kul att träffa alla som tävlar lokalt med, typ aslängesedan man såg dem sist :( detta var min första lokala i år :P I morron blir det la/msvB med x-mas. Längtar, senare ikväll kommer massa foto som Matilda har tagit. 
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0