SVAR PÅ FRÅGER!

Här kommer frågerna, de flesta kommer från PM/min mail så ingen börja dampa för de inte står i inlägget ;)

1,Kan du inte berätta lite om alla dina ponnyer/hästar? ;)
2, när ska du gå över på storhäst? ;)
1.
Tågerups Jumping X(X-mas) Han är min enda C-ponny nu, jag lånar han av Adrian Kolgjini. Vi har placeringar i nat.msvB/La och kvalad till msvA. kommer behålla honom så länge han vill hoppa, han är 18 år 2010. Älskar den ponnyn, speciellt hans personlighet :D

danido: Han har jättefina gångarter och det är helt underbart att rida honom! han är 5 år men han är ganska bortkämmd och inte vad vid att bli utetiden så mamma rider honom ganska mkt.

Tindra: köpte henne i somras, då hade  hon vilat ett halv år och nu har jag satt i gång henne och det går ju super :D Älskar henne, hon är känslig, pigg och så är hon D-ponny och det har jag letat efter i 2 år :D
2. Jag har gått över till storhäst :P Danido är storhäst och förra året hyrde jag storhäst så jag har placeringar i 110 cm.

Är du rik?
nej, eller det beror på vem man jämför med :P Får ofta höra att jag är det men kan inte hålla med.

tittade du på några fler c-ponnyer än X-mas? ^^
Nej :P

vad har du som mål med dina hästar år 2010? :)
X-mas: starta msvA, kvala till sm ? :D
Danido: Få se, han är ganska orutinerad med lokalt kanske reg till hösten :)
tindra: placeringar i LA :D

hur länge har du ridit?
fick min första ponny som bebis så heela livet :D

är tindra din egen ponny?
Japp

hej , hur lägger man upp sin "header" på sin blogg ? :)
Ingen anning, Tova Bengtsson fixar allt åt mej :P

Vad vill du bli när du blir stor?
vetrinär :P

Hur mkt kostar dina hästar?
spelar ingen roll ?

Favorit märke?
KINGSLAND :D:D

Hur gammal var du när du började tävla?
Tävlade 2006, från LD-LA så det har gått ganska fort fram :P

Läser du andra bloggar?
ja, kissie hahahhaha

Nämn nån svaghet/styrka  du har i ridningen :)
Svagheter: Jag rider för mkt "fram" på hindrerna och lägger handen så det blir lätt ett stopp/rivning. Men har blivit mkt bättre på det nu. Min styrka är väll att jag inte är rädd för ngra höjder eller så :P

Kan inte du fota mer när du rider?
Joo, måste det

Vilken av dina hästar är din favorit?
X-mas tror jag, gillar hans personlighet .

Vem är Annika som rider Tess?
Annikas syster jobbade hos oss för ngra årserdan. Och vi fick reda på att Annika hade gått färdigt hipplogprogramet( ocu ridlärar utbildningen) och jon letade efter häst  och hon bor 2 min från oss så det passade ju bra att hon fick Tess :P

Varför behåller ni Tess om du inte kan rida henne ?:P
Hopps att jag kan rida henne senare, och vi vill ta föl efter henne :)

Så det var alla.Ni får gärna fortsätta fråga om det är ngt mer ni vill =)DEt blev ju inte så många :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0