sista dagen 2009

Blir lite ledsen, 2009 har varit ett sånt bra år :) Nu till 2010 blir jag 15 år. X-mas blir ju hela 18 år!  Fått så myckt framgångar detta året, kvalad msvB, fått placering i msvB, kvalad msvA placering i 110 cm på storhäst. Hittat Danido och Tindra. Alla sköna människor jag har träffat iår. Eller Liseberg med tjejerna ? shiit har aldrig haft så roligt som detta året! Vill kunna säg att 2010 kommer bli bättre men tror inte det ärligt talat. Framgångar på storhäst kommer inte bli speciellt stora eftersom Danido bara är 5(blir ju 6 till 2010) och hans "riktiga" tävlingsår och då har man ju inte så höga förväntningar. Hoppast året med X-mas kommer bli bra.

Nyår ska jag bara ta det lungt :) Nathalie kommer till mig ikväll och så ska vi sjunga singstar och massa annat =D=D Kommer nog komma en del blider på det antar jag hahah. Idag är det ju hela 10 minus! fy asså! Jag som hoppats på att snön skulle försvinna å allt :( Tänker lägga ut lite bilder från 2009 som väcker minnen :')

Liseberg som sagt :P

Shoppingtur i halmstad :P really nice!

jag blev ägare till danido :)

Jag blev ägare till Tindra :)

Jag utecklades enormt på X-mas! Vår storsta framgång är nog när vi kom 3:a i jacsonderbyt och kvalade till msvA, LYCKA <3

Vetlanda <3 Hade så himla kul där :) Abbe min lilla hund var ju med då med <3

okej tess får också vara med, Köpte henne i April jag som äger henne och så men hon är efter Quit Easy*stavning* så hon brallar en del så Annika rider henne men jag kommer ta över henne när hon har mognat en del, hon blir 6 till våren.
Ikväll blir väll också ett bra minne hoppat jag =D Bloggar nog lite i kväll tror jag.
Gott nytt år alla !
/Emma

Kommentarer
Postat av: N

Superfin blogg, allt bra? :)

2010-01-01 @ 11:43:41
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: EMMA SVARAR!

tack så mkt :D det är bra :)<3

2010-01-01 @ 12:36:25
Postat av: sarah

Fina hästar :)

2010-01-05 @ 15:59:17
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0