Ny vecka :)

Ny vecka, det är ju vecka 51 snart är året slut :( buhu, men det är ju julafton och nyår =D Nyår kommer nog spenderas med Nathalie ;) Jag har knappt fixat en julklapp, utan tänkt " det är ju så långt kvar" men nu är det bara 1,5 vecka kvar :O Idag snöade det lite, så himla mysigt. Men det är ju stenhårt i marken så det blir ju mest ridning i ridhuset, tyvärr. Gillar inte alls att bara rida i ridhus/paddock. Blir mest "samma" även om man försöker variera så mkt man kan. Jag brukar rid ut så mt som möjligt eller bara rida ut på våran travbana(1200 m) så hästarna får en riktigt bra kondition. Konditionen på X-mas nu är ju bätte än vanligt, igår när jag kom ut från tävlingsbanan hade han stängt näsa, ingen puls och inte en droppe svett. Visst han ansträngde inte sig speciellt mkt men man ser ju alla andra som kommer ut helt genomsvetta och de flesta hästarna är dessiutom väldigt feta, vissa undrar man ju om de samarbetar med Mcdonalds. Nej nu ska jag inte vara elak ;) Men det är ju viktigt att man rider ihop i paddocken/ridhuset med, men bara så det inte blir för mkt, vissa rider ju bara i ridhus :S 

Denna veckan händer det väll inte så mkt, jullov på torsdag och ska se new moon på fredag, mysiigt <3 Jo, danido ska hopptränas för första gången med mig på onsdag med Claes Brudefors. Få se vad han tycker x) Alltid kul att åka dit, träffa söötaste Elin med <33
Bild på Camaro och X-mas, där ser ni ridhuset med från deras hage =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0