ny ridhjälm?

Hm har redan börjat planera inför göteborg och då SKA jag köpa en ny ridhjälm ! :) har haft väärdens beslutångest varje gång jag ska välja så det slutar med att jag köper ngt annat ist :O men funderar på GPA speed, men jag är väärdens fulaste i den, men den ser så skön ut på sommaren :) Jag har vanlig JW nu och det blir typ 100 grader på sommaren :S Men den nya charles owen hjälmen är så sjuukt snygg! men har ju som turva lite tid kvar att fundera haha.
visst är den snygg? <3 möörkblå skulle jag vilja ha då :P
Gpa är också heelt underbar :) men den känns samtidigt vääldigt gammal, men väll väll ha ngt "nytt" när man köper ny ? hahha, hoppas ni fattar ^^

Kommentarer
Postat av: Josefin K

Jag tycker lätt Ayr 8 är snyggast! :D Så jävla snygg är den ^^

2010-01-07 @ 18:57:38
URL: http://jjkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0