Lördag!

idag är det lördag :) har inte skrivit för än för jag har inget att skriva typ ? xD Jag har ridit Tindra i ridhuset, tränat bommar. Haft 2 bommar på en långsida och 2 bommar brevid, se beskrivning, och försökt rida med 6 jämna gallop språng och sen sväng och 6 gallopsprång och sväng osv. Här kommer en liten beskrivning, mobba inte, jag är sämst på min photoshop!
Strecken är bommar och pilarna ska visa vilken väg jag tar :P så går det runt så, Tindra drar väldigt mkt mot hinder så det var en väldigt bra övning för henne :)
Ikväll ska jag kolla på robinsson och jag har morgon fodring i morron bläää :( Nathalie kommer äntligen hem i morron, läängtar! vi ska på mellandagsrean på måndag med :) brukar sluta med att man inte kom in i en enda affär, folk är helt galna.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0