Kollage

Nu är det ca 3 månader till årets hästfest! Jag beställde biljetter igår till fredagen. Jag har gjort ett litet kollage vad jag kanske ska köpa :) Kanske att jag hinner köper något innan eller att ngt ändras

ridhjälmen Ayr8:
Har varit sugen på den väldigt länge så ska passa på att köpa den på mässan :) (mörkblå!)

Tävlings schabrak :
Vill ha ett nytt tävlings schabrak inför säsongen. Antagligen Anna Scarpati eller RG. Tycker de har snygga färger komb. Gillar inte skrika färger utan ngt stilrent! :)

Veredus carbon gel
benskydd som jag ska köpa till Danido. Eller innan (a) få se men sånna benskydd måste jag ha ifa.

swaroski pannband:
Ska ha ett speciellt med breda "hållare" som jag kan ha på X-mas dyon träns.

Tävlingsträns:
Ett snyggt tävlingsträns till Danido. Antgaligen ett sånt jag har till X-mas, dyon. Älskar det! eller liknande i ett annat märke kul att testa ngt nytt med =)

/Emma

Kommentarer
Postat av: klars-hästblogg

jo, de kanske jag skulle kunna göra, om du laddar upp några bilder så kan jag kopiera dom, och fixa lite. säg bara hur du vill ha den :)

2009-12-09 @ 14:55:30
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0