Jullov :D:D

YEs, slutade skolan kl 17 idag, och nu är det juuuulllov :D:D fick mitt första betyg med, inga IG och flera VG så kan bara vara nöjd :D Det var mörkt när jag gick till skolan och mörkt när jag kommer hem, ush :(  Ingen ridning i dag, men i morron hoppas jag. Så sjuukt mkt snö och det är jättehalt så det blir massa ridning i ridhuset. LÄS Barahast.blogg.se för hon reklamerar mig (A) hahha, nä jag bara skojjar, läs den för den handlar om ponnyhoppning och sånt som de flesta gillar att läsa om :P

Hennes häst mosa :P

Kommentarer
Postat av: tova

hur mkt poäng fick du ?:D jag fick 220:=<3

2009-12-18 @ 12:22:33
Postat av: EMMA SVARAR!

ingen anning x) 4 VG resten G hahahhaha, ska bli bättre nästa år ,måste skärpa mej (A)

2009-12-18 @ 12:48:05
Postat av: sara fritzson

min gamla mimosa :') <33

2009-12-22 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0