haha

upptäckte så klart nu att inlägget nedanför att jag ahde glömmt att ladda upp det så det kom inte för än nu :P Har ridit både Tindra och X-mas idag. Började med X-mas och han var väääldigt busig och pigg/heet! ovanligt vaa ? :P haha, som tur va så de jag rider med är vana vid lite "speciella" hästar om man säger så. Men han var ganska mjuk ifa. Red Tindra med pessoa bett idag. Gick sådär, tror inte jag ska fortsätta rida med det. Hon blev lixom helt stum och det skulle bli tvärt om --.-- . Aja nu har jag ifa testat. Nu ska jag på guds tjänst så sjuukt jävla tråkigt assså. Fattar inte vrf jag tar konfa :P Våran hund ska paras i dag så hoppas det kommer små valpar :')
Nu ska jag åka
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0