Dan före doppardan

Som vanligt lyckades jag får morron fodringen på julafton *suck*. Jag och Clara ska hjälpas åt, jag hjälpte henne idag så går det mkt fortare :) HAr så himla stressigt nu om dagarna, mest på kvällarna jag hinner med att blogga x) Har inget intressant atts skriva. Ska skriva ngt bra inlägg i kväll, lovar ;) Alla julklapparna står under granen så nu ska man lämna alla klapparna med , sen är allt färdigt. Har inte önskat mig ngt alls i år så ska bli spännande och se vad de är i julklapparna ,har inte en anning om vad det är i nått paket, brukara alltid ha stenkoll hahah.

igår ringde Stefan Hultmann ( så stavas det va ?) och frågade om vi kunde ha ha hans ena häst för den ska opereras på slöinge (vi bor 5 min från slöinge) Och den har fått tid efter jul så undrade han om vi kunde ha honom så länge :) balllt va?  =D haha, eller Clara tkr det ifa jag vet knappt vem han är xD Aja, här kom ifa en liten update :) LIte bilder på min förra storhäst som jag hyrde förra vintern för att känna på hur det är :) Så på sätt och vis så har jag gått över till häst.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0